Magic bullet

Jag har hört så mycket bra om Blendern Magic Bullet så jag tänkte att jag får köpa en sådan och se om den är så hyper bra som alla påstår att den är
=)
Jag är super nöjd , det går verkligen att göra allt som dom gör på reklamen med den , dock tar det lite längre tid att utför än vad dom säger att det gör men det går fortfarande fort.
Du får med en recept bok i köpet med tyvärr amerikanska recept men det är ju roligt att göra lite andra grejer i vardagen mot vad vi brukar göra men observera att alla recept innehåller gädde ( haha ) hade man räknat med något annat.

image23

Kaffe drinkarna är ju en favorit för min del.
Nu gör jag ett litet special recept som jag själv har kommit på men alla mina vänner säger att den är gudomligt god

=)

Men jag rekomenderar er att ni inköper denna snabbt så ni kan sitta i solen med era isdrinkar och bara softa.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0