Linda Rosing blir flygvärdinna

? Jag ville inte bara vara Linda Rosing på en löpsedel, jag vill kunna prestera någonting bra, någonting som jag känner passar mig.
De senaste månaderna har hon i hemlighet gått en intensivutbildning på engelska och tagit examen.
Men att sätta sig i skolbänken igen var något av en utmaning, det erkänner hon.
? Jag älskar att resa och vill jobba med människor. Flygvärdinna var något av en dröm redan när jag var liten.
Nu vill jag lämna allt det gamla bakom mig och fokusera på mina barn och mitt nya yrke.

Vilket skämt jag har polare som inte har utbildning för att vara flygvärdinna men jobbar på flera bolag.
Ger mig faan på att det är sol oh bad hon är ute efter och det dröjer inte länge innan det står skrivet nått på löpen igen

image60

Kommentarer
Postat av: malou

haha ja deklart.. man ska chilla igenom liveT ;)

2008-04-10 @ 20:34:34
URL: http://malouu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0