GI metoden fungerar Tro mig

GI metoden  fungerar den?

Det är en fråga som många ställer sig
Jag har svaret när det kommer till mig iallafall.

När jag hade varigt över i USA i ett halvår så gick jag upp jätte mycket i vikt och när jag väl kom hem så försökte jag ramla tillbaka i gamla fotspår och bli av med den men inget fungerade.

Jag ramlade på en Fitness tjej som tävla i SM som gav mig råd om att prova GI metoden blandat med Dieten som tjejerna äter när dom ska upp i SM och tävla  och jag var ju snabb till att hänga på , och resultatet blev att jag gick ner kanske 10 kilo på 2 halv månad.

Ni måste prova detta för det kommer att fungera

Jag kommer att lägga upp ideér på mat oc hur ni går till väga lite senare för det kommmer att bli ett ganska långt inlägg .
Men kolla in sidan senare idag så ska jag hälpa er eller lägg en komentar så kan jag skriva mer personligt till er
Ni kommer inte att ångra er =)


image82


Kommentarer
Postat av: teddy

Ojj ja det låter ju jätte bra. Grattis till viktnedgången. Kroppen behöver ju balans i längden och då passar det ju bra med träning också. Tränar du mycket?
Ser fram emot bilder på din vovve :)

2008-04-12 @ 14:23:54
URL: http://www.caitlin.blogg.se
Postat av: teddy

Vad tränar du då? 2-3 gånger är bra. För då hinner kroppen ta igen sig. jag kör en del spinning och dans :) Bra kombination. ha en fin lördag så länge.

2008-04-12 @ 17:42:17
URL: http://www.caitlin.blogg.se
Postat av: irma music

hej, jag skulle gärna vilja veta hur du gjorde och vad du åt och allt detta. kan du berätta är du snäll?

tack på förhand! :)

2010-02-01 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0