Vårinredningen går ju helt klart i Rosa

Jag var med min syster på IKEA för hon hade lite saker som stod på inköpslistan och jag var ju inte sen att kolla in det senaste inredningsväg och jag blev förvånad av hur mycket fina saker det fanns.
Jag uppdaterade en hel del hemma som lampskärmar plädar fövaringsboxar och mysiga kuddar.
Toppen på allt så fick jag tag på två stycken mäktiga ljusstakar i stål som såg väldigt pampiga ut och dom gjorde ju helt klart sitt.

Och jag passade på att köpa en kudde till hunden som han kunde ligga och mysa lite på det är ju tråkigt att ha massa saker på golvet sominte passar inredningen men han är lite främmande för den än men han kommer säkert att gilla den

ut och shoppa med er och gör att vardan lyser upp lite =)

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0