Hos Doktorn

Jag var hos doktorn i fredags över att ag hade fått ont i halsen och efter redan varigt sjuk i 2 veckor så blev jag lite oroad.
Men kom dit och det kom en relativt ung läkare och mötte mig i väntrummet.
När vi komin på rummet och jag hann knappt berätta min anledning innan jag blev avbruten av han och skulle berätta för mig en förkyldnings förlopp hmmmm...
Som i min ålder att man inte redan vet detta.
A iallafall så började han jobba sig med och lägga sig i mina andra läkares utskrifter av min atsma medicin och jag bara ok dunderläkare ska fixa allt här men aj så fel jag hade.
Efter en stund så bad han mig ta av mig tröjan så han skulle lyssna på lungorna och jag satt där i bh och han kommer in och säger till mig " Ta av dig BH " och jag tänkte faan detta har inte hänt mig tidigare så jag blev ööööö aha aa ok ?????

Sen lyssna han och greja länge som faan sen bara ok du kan ta på dig igen.
Satt ute och tänkte hoppas det inte är nått med halsen eller lungorna nu och att han bara skriver ut lite host medicin så kan jag dra sen då säger han
-Du får komma tillbaka på tisdag så ska jag kolla i halsen igen
????????????????????

Men vad faan är detta haha tänkte jag och frågade om han kunde skriva ut lite host medicin innan så jag kan sova på natten men icke sa nicke recept fritt på apoteket

ok what ever

Tisdag

Åkte tillbaka till samma läkare
Vi gick in i ett rum som han under minst 45 minuter tittade i mina öron och hals och det enda jag tänkte var GUUUUD vilken tid detta tar .
Då visade det sig att han skulle kolla med en annan läkare innan jag fick besked vad det var så han gick iväg och hämtade en annan läkare som gjorde samma grej något fortare då men det visade sig att det inte var nått.

Men det visade sig attden första läkaren som jag var hos den unga var precis ny ut kommen från läkar linjen och hade faan ingen kolla
hahah Det var ju 4 timmar i mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka eller hahah

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0