Vegetarianer

Jag måste ju ta detta om vegetarianer , detta har varigt ett ämne som har dykt upp ganska mycket nygligen.
Jag tycker att detta med vegetarianer är bara ett sätt att uttrycka sig på ett negativt sätt, att ena dagen sätter tänderna i den största blodiga biffen du kan tänka dig till att du andra dagen bestämmer dig för att inte äta kött p.g.s att det var nått djur på tv som far illa i ett repotage vad faan är detta eller?????
Vegetarianer i all ära och att alla ska få äta och  göra precis vad dom vill givet vis så har lite udda personer som vägrar att handla sina kläder på HM och bara på second hand som ungås bara med liknande personer i grupp en tendens att vara vegetarianer .
Men nygligen var det personer som i princip idiot förklarade mig bara för att jag äter kött och jag tycker att människan i grunden är en köttätare inget snack om saken och jag tycker även att barn är i behov av att äta kött när dom växer upp att alla barn som fortfarande inte har fullt ansvar för sig själva ska äta kött.
Visst när dom har blivigt äldre och står på egna ben att deras val är att inte äta kött så visst är detta ko men det ska vara för en bra anldning, inte bara för att halva hollywood inte äter kött eller bästa kopisen Bella gav upp detta för en vecka sedan .
Människan är ett djur som äter djur detta djuret äter i sin tur djur  o.s.v
så har det varigt sedan grottfolket det var ju inte direkt att dom sa
-Nej tack till hjorten , jag är vegetaran och satte sig i gräset och åt nej nej.
Visst finns det bra alternativ idagens läge böner och andra biffar man kan köpa men jag tycker att det är helt jävla onödigt att lägga ut dessa pengar.
Visst finns det djur som hanteras illa under transporter m,m men köp tex ekologiska alternativ eller gör nått åt saken faan bara för att just du slutar äta kött så betyder ju inte detta att 9 000 000 av det svenska folket gör detta så gör nått åt saken istället för att bara tror att
Hmm jag drar ju mitt strå till stacken av att inte äta kött iallfall då är du ju idiot.

Ta lite ansvar och gör nått åt saken .
Jag är köttätare och jag har försökt att lägga min mening när det kommer till detta gör det du åxå.

Komentera gärna  !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0